Merhaba sevgili anneler🌸 6,5 aylık oğlum uyku problemi yaşıyor. Diş sürecinde evet ama ne yaparsam yapayım etkisiz kalıyor. Ayağımda sallamaya başladım çaresizlikten ama öyle de uyumuyor. Sabah 6.30da başlayıp gece uykusuna kadar uyumadığı oluyor. Uykusu gelince ağlıyor uyutmak isteyince de uyumamak için ağlıyor. Uyuduğu zamanlar ise çok kısa 30dk sürüyor ve en ufak bir seste uyanıyor. Ne yapmam nasıl bir yol izlemem gerekiyor lütfen yardımcı olur musunuz 😅