Prenss-annesi Taze annelerim emziren yada benim gibi sağım yapmam zorunda kalan annelerim benim göğüs uçları sizlere ömür😭 çok acıyor nasıl koruyorsunuz
zeynepyusufaslan Prenss-annesi lansinoh krem ile başa çıkabiliyorum ama şansıma sağ göğsümde süt çok az ve hep sol yara olur düzelebe kadar zorlanıyorum gümüş kapaktan memnun arkadaşlarım var
Prenss-annesi [silindi] kullanıyorum kantaron yağı önerdi hemşire onuda aldım gümüş kapak aldım yok yarıldı artık
hanzade26 @Prenss-annesi bizde 22 günlüğüz mustela gogus ucu kremi kullandım iki üç günde atlattık o zor süreci abartı bi yara olmadı kesinlikle öneririm
deniz466 Prenss-annesi lans Prenss-annesi lansinoh iyi gelmisti bana. Gece yatmadan falan sür. Bide ben bu kremi sürerdim sonra streç film keserdim onu kapatirdim göğüs ucuma. Ay ne günlerdi 😂🤦🏻♀️
ecib Prenss-annesi inşallah faydasını görürsünüz ☺️çok zor bende günlerce kan sağdigimi bilirim tez zamanda iyileşir inşallah
14Mart Prenss-annesi kendi sütümü surerek iyilestim. Baska hiç bisey fayda etmemisti. O pahalı krem bile
bebeege Gümüş kapak hayatımı kurtardı resmen kesinlikle tavsite ederim sağımı da nazik yapmanı öneririm en düşük modda. yapabilirsen elinle sağabilirsin ben youtubetan izleyip sağmıştım elimle
Prenss-annesi bebeege hiç en yüksek açmadım orta ve en düşüklerde açtım yinede kötü oldu teşekkür ederim