Prensescik bende de insülin direnci var düzenli olarak şeker hapı kullanıyorum kanda insülin değerim ilk testte 17, 3 ay sonraki testte 14 çıkmıştı. Pcos ta var bende zaten biri düzelmeden diğerinin düzelmesi çok zormuş. 3 ay bir hap kullandım doktorum 3. Aydan sonra hapı değiştirdi yıl sonuna kadar kullanmaya devam edeceğim bakalım