kvsr234 Kızlar daha önce koluma bir kere ağda yaptırdım ama hep batık oldu bacaklarımı felan jiletle alıyorum ama sürekli çıkıyor herzaman alamıyorum uzatıp ağda mı yaptırsam diyorum sizce bacaktada çok batık olur mu hiç yaptırmadım daha önce
Ada28 kvsr234 bacakta benim daha önce Makina batık yapıyordu ağda da pek batık olduğunu görmedim. Kolunuza da ters yönden ağda yapıldığı için baktık çıkmıştır. Tüyleri tersi yönüne cekiceksiniz.. Aralık ayında lazere başladım ama en güzeli yaaa
oykumMom kvsr234 ağda daha iyi bir kere uğraşıyorsun mis 1 ay çıkmıyor ama bende lazere gidicem inşallah o daha rahat kılsız tüysüz gez anam gez 😂
Havuclukek11 kvsr234 benim kıllarım çok çabuk çıkıyor. Jilet yapsam 1 güne çıkıyor. Ağda yapsam bacaklarım özelik iç bacak çok batık yaptı bide leke bırakıyor. En iyi yöntem lazer bence
Anatotales kvsr234 sadece bacaklarımda jilet hariç neyle alırsam alayım batık oluyor mecbur jilet fırsat bulsam lazer
kvsr234 Uzatıp ağda deneyeyim jiletle baş olunmuyor sert sert bide hiç hoşta gözükmüyor çıkınca rahatsız oluyorum