mom97X Kızlar 50 günlük bi bebeğim var, bazen aşırı mızmızlanıyor yatıramıyorum.. ve yalnız bakıyorum gurbetteyim. Sizin bebeklerinizi hemen uyutan bi ninni dua müzik var mı ? Varsa söyler misiniz belki benimkinde de işe yarar ..
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mom97X Hz Fatıma ninnisi Atem tutem men seni Faydası olur belki:) inşallah 🤲♥️
aslhnkrts mom97X ben nas , felek, ayetel kürsi , mülk , inşirah çok açıp dinlettim esmaül Hüsna falan 3 aylık olana kadar hep açıktı tv de dua Şu aralar pışpışla uyuyo
[silindi] mom97X buziki orhandi ismi sanirim onun kolik bebek muzigi vardi yenidoganken onunla yatardi
Sadecezeynep Bende işe yaramadı ama YouTube a inna fil jenneyi nehran yazarak aratabilirsin bi çok kişi faydasını görmüş Allah yardımcın oldun canım
hanifecelimli mom97X ben beyaz gürültüyle uyutuyorum derin uykuya geçince kısıyorum ya da kendim piş pişleyince de rahatlıyor
Sin21 mom97X inşirahla sakinleştiği çok oldu bana bile huzur veriyor o dua çok severim bir de Yasin çok dinliyoruz dinleye dinleye ezberledim bende 🤗