1 kez giydim en fazla 2-3 saat. Temizlendi sapasağlam sorunsuz.Yırtmacı çok fazlaydı onu kapattırdım boyunu biraz kısalttırdım. Herhangi bir sorunu vs yoktur. 1 ay önce aldım. 40 beden yazıyor ama ben 36-38 bedenim 51 kiloyum tam oldu bana. Kumaşı likralı kolları çok iç göstermiyor. Elbise astarlı. 3.900e aldım 3000e satıyorum
