1105 Etrafta cok video var. Insanin kafasi karisiyor. Bin tane gidayi birbirine ekleyip bulamac mamalar veriliyor bebeklere. Mesela benim kizim bu gibi yemekleri hic sevmemisti. Ama ben de yer diye israrla yapiyordum. Ah yaa keske yapmasaydim. Simdi simdi anliyorum. Sade, karmasik olmayan seyleri seviyormus oysaki. Instagram benim kafami cok karistiriyordu. Daha kucucuk bebegin onune kati gidalar koyuyorlardi, o da hapur hupur yiyor falan. Insan ozeniyor haliyle. Ama isler iyle yurumuyor. Deneye yanila bulmalisiniz bebeginizi. Ne sevdigini. Inanin benim kizim son 1aydir yemek yerken agzini acmaya basladi. Istahi yerine gelir umarim. Insan bu canli da, yemeden olmayacak, illaki bir seyler yiyecek 😊 Kendinizi uzmeden, sakince hareket edin. Ben cok agladim zamaninda o yuzden sizi cok iyi anliyorum.