AND-20 bizi çocuk doktoru ortopediye yonlendirmisti ordan istediler röntgeni .başka bölüme gitmedik.fizik tedaviye bile gerek kalmamıştı zamanla düzeldi kendiliğinden.siz fizik tedaviye de gidiyosaniz daha hızlı düzelir belki bebisinizin kolu, Rabbim şifa versin inşallah 🤲