minikkka Ilık banyo, gaz masajı. Biz de çok çektik gazdan kaç tane damla aldım sayısını hatırlamıyorum. Ama hiçbir şey tam anlamıyla rahatlamıyor , kimyon bile vermıstım el kadar bebeğe. Vakti gelince kendiliğinden geçiyor, biraz sabır ve güç isteyen bir süreç. Biz masajlarla hafifletiyorduk. Allah yardımcınız olsun