Kızlar bebeğim 58 günlük. Sadece anne sütü alıyor gaz problemi var bir bir buçuk aydır. Bugün hatta bir kaç gündür şu gibi kaka yapıyor normalde günde bir kere sarı yaptığı ve tanecikli olduğu için önemsemedim ateş kusma falan da yok. Ama demin bezini açtığımda 3 kere üst üste yaptı su gibi . Ama yine bol tanecikliydi. Tabiri caiz se incir taneciği gibi. Normalde üçten fazlası ishaldir biliyorum ama internette okuduğumda anne sütü alan bebeklerde olabilir de diyor. Sürekli gittiğimiz bir doktor da yok salı günü kontrol acaba sindiremedigini mı atıyor yoksa ishal mı yaşayan anneler yardim