Tweetyy Benimki 32 aylık olmak üzere iki gündür babaci bugüne kadar hep kovdu yanından 😂 sizde durumlar ne
Fulyy Tweetyy benimki de tam tersi 18 aya kadar babacıydı asla beni aramıyordu şimdi bana düştü cok zor oluyor böyle 😬
Show_must_go_on Tweetyy 29 aylık olacak yarın 3-4 aydır baba diye yatar baba diye kalkar. Babasını gördüğü an beni kovar onu ister tüm ihtiyaçlarını babası karşılasın ister 😄
Tuba_44 Tweetyy hep babacılar 2 tane oğlum var, erkekler anneci olur denilir genelde ama bizde tutmadı 😃 5.5 yaş ve 10 aylık Bütün ayak işlerini zorluklar bende ama aşkları sarılmalar,bakışmalar her şey baba da yaşanıyo
2minika 6 buçuk yas ve 2 buçuk yas , erkek , ikisi de doğduğundan beri babaci 😂 babaları evdeyken bana gelmezler disardada hep onun dibindeler 😀
alexab Tweetyy doğduğundan beridir. Omzunda hemen uyuyakalırdı, gazını hep onda çıkarırdı, ilk kelimesi de baba oldu. Onu görünce hemen heyecanlanıp güler.
elbay53 Benim sekız buçuk aylık babayı görünce bır haller oluyor kıza kollar ayaklar kıpır kıpır ..çığlık çığlığa kalıyo al beni dıye😂😂
Eda6714 Tweetyy benim eşim asker 15 günlük izne geldiğin de babalarının peşinden ayrılmıyor ikisi de bi o zaman rahatlıyorum 😂
Gamze11 Tweetyy aşırı babacı 4 yaşında şu an 3,5 yaşından beri de babacı asla laf söyletmez şakayla bile kızsam üstüme yürüyor 😂😂😂