Sblatc Gelin pastası yapacaktım keki piştikten sonra söndü ve bu pandispanya keklerinde genelde başıma geliyo neden oluyo acaba hemen de çıkarmıyorum fırından ama
Mrvsmt2502 Sblatc kek yapacağınız bütün malzemeler oda ısısında olmalı yumurta süt falan dolaptan çıkıp kullanınca sönme oluyor. Ayrıca kullandığınız kaba kek harcını dökünce şişince geleceği yerlere doğru sürün harçtan. Birde pişince fırını açmayın o sıcaklıkta içini çeksin ılıyınca çıkartın 🥰🥰 Nur2021 Sblatc
devrim_gnl Sblatc yumurtayı Güzel cirpmk kremsanti kıvamında, tam pismeden fırını açmamak, malzemelerin oda sıcaklığında olmasi