Merhaba hanımlar bebeğim 8 gün sonra 3 aylık olacak ve aşırı aşırı gazlı bir bebeğe dönüştü bu kadar değildi bu ara arttı diyebilirim hem mama veriyorum biberonla hem emziriyorum her ikisinde de aşırı derecede gaz yutuyor karnı sürekli gurk gurk ediyor hava dolduğunu anlıyorum beslenirken beslenmeden sonra en son çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor ve gazı aşırı aşırı zor çıkıyor sağ kolum gaz çıkarmaya çalışmaktan ağrıyor artık o denli. Hem de atak haftası bu hafta sanırım çok zor geçiyor gaz damlası masaj aklınıza gelecek gazla ilgili herşeyi denedim ama bir faydasını göremiyorum var mı başka önerisi olan gerçekten tükenmiş durumdayım sabahtan geceye kadar full ağlıyor ağlamaktan kıpkırmızı kızarıyor