ceylintoprakmomy bebeğiniz sağlıkla büyüsün, daha çok yeni anneliğiniz, ilk çocuğunuzun üzerinden bayağı zaman geçmiş çünkü, ilk zamanlarda uykusuzluk insanı çok yoruyor, beslenme aralığı da 2 3 saat olunca insan dinlenmeden gene emzirmeye ya da mamaya başlıyor, 3. aydan sonra daha rahat hissetmiştim ben, yaşın da etkisi var biraz, ben 31 yaşında anne oldum, bir yaştan sonra kafa ses götürmüyor derler ya haklılar, çocuğumun çok seviyorum ama çok yoruluyorum