Evet hanımlar başlıktanda anlayacağınız üzere böyle bir sıkıntım var. Emziriyorum, hızlı kilo verdim. Şuan ki kilomdan çok daha düşüklerini hayatımın önceki dönemlerinde tartıda görmüş olmama rağmen hiç bir dönem böyle değildi popom. Tahta gibi olması canımı sıkıyor. Doğum sonrası benim gibi olan var mı? Eskisi gibi kıvrımlı olması için napabilirim?