merhaba kızlar oğlum dün 1 yaş aşısı oldu ateş vs olmadı ama aşıdan gelince hiç bişey yemedi bu sabah uyanınca kahvaltısını yaptı sonrasında doktor kontrolüne gittik tahlil için kan verdik ve ordan geldiğimizden beri yine dünkü gibi hiç bişey yemiyor. aşı sonrasu buna benzer durum yaşayan oldu mu acaba geçici midir