Kızlar hem doğruluğuna güvendiğiniz hemde bebekte kullanımı kolay ateş ölçer önerir misiniz? Ben klasik koltuk altından olanı kullanıyorum ama ölçerken bebeğim durmuyo kıpırdıyor zorlandım. Birde alnından temassız ölçen var onada pek güvenemedim farklı ölçüyo gibi geldi