Merhaba kızlar son zamanlarda gerçekten tükenmiş hissediyorum. İçimi dökmek istiyorum belki biraz rahatlarım. Oğlum 4 yaşında hareketli bir çocuk. Çalıştığım için 2 yaşında kreşe vermiştim bir kaç ay öncesine kadar her şey yolunda gibiydi . Kreşten pedagojik bakımdan çok memnun olmasam da güvendiğim için göndermeye devam ediyordum. Benim için eğitiminden ziyade çocuğumun güvenliği ve mutlu olması önemliydi. Kreş çok sık öğretmen değiştirdi ve nolduysa kaç aydır çocuğum inanılmaz hırçın, ele avuca sığmaz, laf söz anlamaz bir çocuk oldu bir aydır falan da çocuk durmuyo yapamıyoruz edebiyatı dinlediğimden sinirlerim harap durumda. Kendim psikolojik danışman mezunuyum 4 yaşta hareketliliğin normal olduğunu bilsem de bu söylemler yüzünden çocuk psikiyatrisine götürdüm. Zarar verici davranışları olmadığından doktor süreci normal gördü. Kreşte disiplin edememişler kural koymamışlar ve çocuk durmaz bir hale gelmiş. Bugün de kreş sahibi arayıp kreşten almamı söyledi o kadar üzüldüm ki ama içimdekileri de söyledim. Bir nebze rahatladım ve başka kreşle görüştüm pazartesi deneyeceğiz. Ama alışamaz diye çok endişeliyim burası da kabul etmezse napıcam bilmiyorum. Evde kurallar kesin,taviz yok ama ona rağmen artık bizi bile dinlemiyor. Bir dakika eli ayağı durmuyor,tehlikeli ne varsa deniyor. Her an gözüm üstünde olmalı. Gerçekten napacağımı şaşırmış durumdayım. Sizce her şey yoluna girer mi?