Papatya-eylul88 zeytin yağı ile yapın siz de yemekleri hem kendiniz hem bebeğiniz için sağlıklı olur. Benim de 8 aylık bebeğim var kendimize yaptıklarımdan da veriyorum tuzu az şekilde (Doktorumuz öyle uygun gördü onun da bir damak tadı var tatsız tuzsuz verme dedi) ona bebek salçası yaptım onunla yapıyorum çorbalarını kendi tuzlu salçamızdan koymuyorum. Kahvaltıda da omlet, tahin pekmez, salatalık, labne falan yiyor.