Arkadaşlar bebeğim şuan 14 aylık. Bugün sabah kalktığında yüzünden bi kabarıklık vardı. Alerjik gibi duruyordu yüzünü yıkadım yarım saat içinde geçti. Uyudu uyandı ve yüzünde iki yerde minik kabarcıklar vardı. Daha sonra elinin üzerinde de gördüm. 15 dakika içinde onlarda geçti. Yükleyeceğim resimler şimdi olanlar başına böyle birşey gelen oldumu. Yani farklı bişey yemedi dokunacak edecek birşey vermedim.hastaneye götüreceğim eşimi bekliyorum o sırada sizlerede sormak istedşm. Resimleri yükledim bakabilirsiniz 🙏🏼umarım doğru yükleme yapmışımdır🙏🏼🙏🏼
