Benimde ikizlerim sarılık oldu biri kuvezdeyken olmuş onun kısa sürede geçti hastanede olduğu için evdekini de zorla beslerdim uyanmazdı ayaklarını gıdıklayıp uyandırmaya çalışırdım çok zorlanmıştım ama sık sık beslemek tek çözüm ister anne sütü ister mama ne ile besleniyorsa bebiş benim sütüm azdı mamada veriyordum