Bi düzelme oldu mu acaba benimde kızım 8 aylık olacak uzun zamandır 3. Ayında farkettim ben sol ayağının baş parmağını büküyor devamlı elimle düzeltiyorum tekrar büküyor çocuk doktorumuz kendisinin öyle yaptığını sorun olmadığını söyledi ama uyuyor yine aynı şekilde sıkıyor parmağını