Ben özelde yaptrmıştım .400 tl aldılar benden .geriden gelişiyor 3 santim dedi eger öyle söylerlerse hiç endişelenme altıncı ayına doğru düzeliyor dedi doktor düzeldide.genelde her bebekte oluyormuş çift bez tak dedi yaptrdığım doktor ama kızımın kendi doktoru taktrmadı bacakları ayrık olur dedi.şu an gayet iyiyiz çok şükür 🙂🙏