Merhaba arkadaşlar size bi sorum olacak oğlum 3 yaşında ve 1 kaç haftadır sürekli gözlerini kirpistiriyor ve dikkat ediyorum genelde sürekli yapmiyo biriyle göz göze gelince yapıyo yada yapma denildiğinde yapiyo ama bu durum çok canımı sıkıyo aranızda böyle bi durum yaşayan varmı nasıl unutturabilirim he birde telefon vs 3 hafta falan oldu hiç vermiyorum oncelerde verdigimdede yemek yerken verip alıyordum elinden sadece tv izliyo o kadar 😔