Aysenur122 gaz için en iyi damla diye birşey yok bence. Biogaia 2 şişe tükettik yanında sab simplex verdi doktor onu da öyle 2 şişe tükettik artık eşimle evde oturamaz hale geldik ağlamalardan çığlık çığlığa nurse harveys colex verdi o da fayda etmedi. Çocuğun durup durup gazını çıkarıyorduk kendim de kimyon ve rezene çayı içiyordum sütten fayda etsin diye ama o da olmadı. En son alerji doktoruna götürdüm süt alerjisi ve laktoz intöleransından şüphelendi relactaz damla verdi çocuk onla beraber kendi kendine gaz çıkarmaya başladı. Tabi bu 5. Ayda oldu bilmiyorum artık o mu fayda etti yoksa gaz dönemi mi bitti anlamadım. Birdaha da hiçbirşey kullanmadım. Takip ettiğim bir doktor gaz damlalarının işlevsiz olduğunu gazın neden kaynaklandığını bulmamız gerektiğinden bahsetmişti doğru bence. Çocukta gaz bitmez bağırsaklaro yeni gelişiyor bu bir dönem gerekirse uyumayacaksınız dedi. O nedenle ben damla tavsiye edemiyorum.