Annelerim TSH düşük olup T4 de yüksek çıkınca dahiliye doktoru PROPYCIL isimli ilaca başlamak istedi. 4.5 aylık bebeğim var süte geçer mi dedim hayır sorun olmaz dedi ama içinde süte geçer yazıyor eczacı da arada kalarak icebilirsin istersen dedi. Çok tereddütte kaldım burada ve internette okuduklarima göre bazi arkadaşlarımız bişey olmaz demiş bazıları bebeğe zarar verir demiş. Bilgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻