Benoyleuygungordum__ Ben de izliyorum mayıstan beri. Dün yeniliriz diyordum öyle de oldu ama beklediğim bir şey olsa da üzüldüm. Yine zor bence ama buraya kadar gelmişken madalyasız dönmesinler istiyorum. Sakatlar var Ebrar formsuz vs işimiz zor ama en azından bromz alabilsek çok iyi olur.