nayirnolamaz06 benimkini taşınınca kestiler yeni tasindigimiz ilçedeki belediyede ,ihtiyaç sahibi olmadığıma kanaat getirmiş 12 bin TL kira ödüyorum birde ,hiç düşünmüyorlar asgariden kalanla bu insanlar nasıl geçiniyordur diye onuda geçtim ihtiyaç sahibi değildir diyorlar resmen