pasaklisinkukuli 22 aylık kediye ke Taşa ta Kakaya ka Hep böyle ilk heceleri söylüyor normal mi ya tabi tam söylediği de bir cok kelime var
Lolik pasaklisinkukuli bir dönem söyleyebildikleri kelimeleri bilerek yarım söylüyorlar oğlumda aynını yapıyordu düzeldi
pasaklisinkukuli Lolik insallah beb sürekli düzelterek tekrar ediyom ama o kelime sayısını yarım yarım arttırıyor 😀
Lolik pasaklisinkukuli sen doğrusunu yine söyle ama korkacak bir şey yok 😄 bir daha ki ay aşırı dillenecek sende şaşıracaksın yarın tam 23 aylık oluyor benim yer biti kendince espiri yapmaya bile başladı😂
KeremA pasaklisinkukuli düzeldimi acaba benim oğlumda 26 aylık öyle her şeyin ilk hecesini söylüyor sadece baba dede bebe tam söylüyor onlarda heceleri aynı zaten