gamze08 Kızlar, bebeğim bana sürekli aç gibi geliyo ama çokta gazı var hep kıvranıyor 😔 gaz sancısını bastırmak için mi meme yada mama arıyordur yoksa gerçekten acıktığından mı? Nasıl ayırt edicem nasıl anlıcam? 😔
gamze08 Metehanduygu44 22 günlük daha ve şuan kuvezde tedavi görüyo enfeksiyondan ordaki hemşireler doymuyor diye 150ccye kadar çıkmışlar ve biberon akışı çok fazlaymış ben nasıl yapıcam diye düşünüyorum kara kara 😔
Metehanduygu44 gamze08 kız ne güzel yesin yarasın sağ salim kucağına alırsın inş benimde bebeğim öyleydi şuan 3 aylık iştah sıfır ilk aylar öyle doymak bilmezler 500 cc ver içerler o derece 😃 korkma bir hastalık olduğu için yiyo anlamına gelmez keşke benimkide o kadar içse
gamze08 Metehanduygu44 😀 tabi doğru diyosun yesin elbette ama ağladığında sancı mı açlık mı ondan mı yiyor anlayamıyorum 🤷🏻♀️
gamze08 Metehanduygu44 evde onu kullanıyoruz ama hastanede bi fark ettim çeşme gibi akıyo şok oldum bozulacak vallahi çocuğum 🫠
Metehanduygu44 gamze08 sanci kivranir ayaklarını kaldırır indirir kendisini gerer kız bırak çocuk yesin yarın öbür gün yemiyor die ağlarsın bende senin gibiydim doyuramiyordum korktum midesi mi büyük die şimdi yemiyor diye kaç doktora götürdüm o yüzden kimseye deme çok yiyor die nazar olur