Merhaba ben aldım faydasını gördüm ama uzun süreli kullanılan birşey değil.Bizim bebeğimiz 3 aylık oldu, toplasan 10 kere çaresiz kaldığım anlarda kullandım ( artık sıcaklar da geldiği için sanırım).Ben patikli olarak almıştım.Duştan sonra ayaklarına ve karnına ısıtıp koyuyordum.Hem daha rahat uyuyordu hemde gazını alıyordu bir nebze, bu arada gaz için maalesef bu yeterli olmuyor bebeğiniz kolikse, nurse (tam adını unuttum) diye bir Damlayla beraber kullandım ben.Dolap uygulamasından aldım.İsterseniz size makul fiyata satabilirim, benden almasaniz dahi ikinci el uygulamalarından almanızı tavsiye ederim yinede :)