miniklerim26 Selam anneler. Buraya bebeğimin parmaklarını yükledim çocuk doktoruna sorduk bir şey demedi ortopediye yönlendirdi. Bu durumda bebeşinin parmağı olan düzelen ya da farklı bir yol izleyen var mı?