uzumbogurtlen merhabalar, benim bebeğim şuan 8 aylık aynı şeyleri aynı dönemde bende yaşadım ve emin ol sütün azalmadı bebeğinin emiş gücü arttığı için göğsünü daha hızlı boşaltıyor. Ayrıca şuan karnı tok olsa bile aranmaya devam eder. Sen sürekli emzir her emzirmende ağzını açar, bunu bir refleks olarak düşünebilirsin :) sıkınca gelmiyor demişsin inan bebeklerin emiş gücü o kadar kuvvetli ki gögsündeki sütü çekebiliyor. Ben sütümü sağmaya çalışırdım gelmezdi düşün o yüzden ağlardım hatta ama sütüme güvendim bu zorlu bir süreç 😊 gerekiyorsa mama verilmeli. mamalar asla zehir değildir ben bu düşüncedeyim. Ama bu zamana kadar yetiyorsa emzirmeyi bırakma derim. Sürekli sık sık emzir ve suyunu asla ihmal etme annesi 😊