Tgbh28 @Dila641 benimkinde kabızlık ve gaz da var sanırım ondan böyle ağlıyo 🤦🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️ Evet 18 kasım 😍🌸
Dila641 Tgbh28 hep sindirim problemleri. Bence zamanında doğurmamak da etkiliyor bunları. Benimki 38.haftada doğdu, iki hafta geriden geliyor yani