Ay kızlar oğlum 3ay6 günlük 2 aya kadar sorun yoktu şimdi iki. Güne bir banyo ettiyorum düzenli suyu dökmeye başlayınca yırtıyor kendini sanki dövmüşum gibi banyo bitene kadar ağlıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum elim ayağım karışıyor valla hızlıca ettirdim artık suyu herzaman kii gibi 36 .5 dereceyle bakıyorum ayriyeten de kolumla bakıyorum sizde de böyle mi 😔😮💨😮💨