Anneler merhaba bugün 19.günümüz başlarda sütüm yetmediği için doktor tavsiyesiyle mama meme şeklinde ilerledik. Şuan sağım yaptığımda iki göğüsten toplam 40-50 cc süt geliyor ancak süt sadece elimle uyardığımda çıkıyor. Gün içinde hiç sızdığı olmuyor. Doktor mamayı azaltalım bol emzirmeye devam edelim dedi ama bebek süt alıyor mu ya da ne kadar alabiliyor anlamıyorum. Sizin sütünüz ne zaman göğüslerinizden taşacak kadar geldi ya da bu şekilde gelecek mi sütüm