Kızım yarim saat boyunca karnını tutarak yerlerde kıvranarak şiddetli bir şekilde ağlıyordu ilk defa bunu yaşadım ağrı kesici verdim ama geçmedi devam ediyordu ağlaması farklı olarak pasta yedirmistim öğleden sonra ondan mıdır bilmiyorum ilk kez böyle bişey yaşadık sebebi ne olabilir sizce