Kızlar Cumartesi gecesi 2. Sezeryanımı oldum. Saatlerce doğum sancısı çektikten sonra sezeryana alındım. Çok fazla kanamam olduğu için kanamamı durduramamışlar. Genel anestezi altında oldum. Benek doğduktan sonra 1 .5 saat daha ameliyathanede kalmışım. Nabzım 40 lara düşmüş. Şuanda toparlayamıyorum. 2 çocupum var ama bakacak dermanım yok. 5. Gün oldu nerdeyse. Kalkıp bir çay koysam bile nefes nefese kalıyorum. Bu durumu yaşayan varmı? Ne zamana toparladınız?