Baby__momy Esra9445 kilosuna boyuna vucut şekline göre degişir canım onu biz bilemeyiz Ama bizi sorarsan 3 aylıkken 3 numara kullanıyordu bebeğim
ayseee_ Esra9445 o sizin bebeğinizin kilosuna göre değişir yani mesela üç numara mi kullanıyorsunuz baktınız kenarları sıkıyor iz yapıyorsa dörde geçersiniz o şekilde,mesela benim kızım 15 aylık ama zayıf olduğu için hala dört numara rahat oluyor öyle
Nur2021 Esra9445 markasini bilmem ama 1 aylikken 1 numara 2aylikken 2 numara oyle oyle simdi 4 aylik 4 numara kullaniyoruz
smytpl Esra9445 normal gayet iyi 3 kullan bnce 4. Aya geçince 4 kullanmaya başlamalısn çnkü bebeğin zayıf değil bez bacaklarını sıkabilir🌸
Baby__momy Esra9445 gayet iyi canım endişe etme benım bebegimde 3800 dogdu şuan 7 kılo doktor cok iyi dedi
evlatkus Esra9445 bebeğim 3 aylık 3 numara kullanıyorum ama sıkıyor gibi 4 numaraya geçicem. Kilosuna göre değişiyor numarası