Tusa_ Tusa_ alışırsın tabi daha çok bebek inan neler neler yaşıyorsun da alışıyorsun bide böyle durumlarda kötüyü düşünmek lazım hiçbir anne istemez kuzum 🥰 24 yaşındaydım annemlerden 1000 km uzaktaydım geciyor ama büyüdükçe de konuşa konuşa alıştırıyorsun büyükçe Bi tık daha kolay oluyor seninde tepkine göre sen dirayetli olursan hiçbir şey hissetmiyor çünkü duyguları çocuk anneden alır bak sana geçen sene eylül ayında oğlum sünnet oldu mecburiyetten sünneti yapan Dr pansumanı biraz sıkı yapmış çıkartamadık hastaneye gittik 3.günü falan 4 kişi bide ben bağırta bağırta çıkarttılar pansumanı ondan da 3 gün sonra yaralar iyileştiği için penisinin yara kısmı ile yumurtalıklarının derisi birbirine yapışmış meğer oyun oynarken düşmüş ben kahvaltı hazırlıyordum mutfakta koştum hemen baktım bise yok geri mutfağa geçtim sonra eşim seslendi bunlar ne falan diye baktık damla damla kan sonra Bi baktık oğlumun pipisinden kan damlıyor ama nasıl Bi gör aklımız oynadı korkudan bide c.tesi ve pazar günü de kardeşimin düğünü var sen düşün inan oğlumu kucağıma aldım ama kolumun canı kesildi nasıl kan akıyor Bi gör 3 tane hastane gezdik meğer birbirine yapışmış düşünce de yerinden oynamış ondan kaynaklı kaynamış biz idrar yolundan geliyor sandık ve aylarca dokundurmadı oğlum o kadar düşün yani o yüzden geçiyor her şey ve bebeğin erkekse sünnet yaptır büyümeden