sureyya12 Kızlar ilk defa çi börek yaptım unlayıp üst üstte koydum yapışmaz sandım ama hepsi yapışmış napıcam 😵💫😵💫😵💫nolur geri dönüşü var deyin tecrübeli annelerrrr🙈🙈🙈🙈🙈
bittercikolata__ sureyya12 onu ayiramassiniz tüm şekilde tekrar yogurabilirsin canım sonra beze yapıp tekrar açarsın
melegim71 sureyya12 icli olarak koyduysaniz yogurup yapmamassiniz bile sadece acip biraktiysaniz ozaman tekrsr yogurup biraz bekleyip bezeeleyebilirsiniz tekrar hani icli ilani tekrsr yogurun oyle olduysa onud yagda kizdirin
sureyya12 bittercikolata__ alıp içli bişekilde yuvarlak yapıp kızarttım🙈🙂çi börek olmadı ama buda güzel