Gerçekten artık bu ülkede neler oluyor neleri bizden gizlemek için gündemi sürekli farklı şeylerle meşgul etmeye uğraşıyorlar. Örnek veriyim instagram 1 haftadır kapalı, roblox diye bir oyun varmış dün gece kapatılmış. Gündem sürekli bu hükümetin getirdiği yasaklarla meşgulken acaba bunun altında ne gibi olaylar dönüyor? Sakın iyi olmuş kapanmış diyenler gelmesin bu posta yarın öbür gün bu uygulamada yasaklanır o zaman aynı lafları edeceğiniz yer bulamazsınız. Yasaklar ülkesi olduk. Geçen gün bir bakan dedi ki burası muz cumhuriyeti değil ama kendileri bu şekilde davranıyor. Çok garip bi ülke olduk çok lanet olsun