yspnr38 merhabalar biz de bu illetle 1 yıldır uğraşıyoruz çocuğum bir yıldır acı çekerek ağlayarak ayakta yapıyor kakasını. Doktor dün çatlak var dedi. Beslenme şeklimizi anlattı, krem yazdı, ılık suya oturmasını söyledi günde iki defa, bir de x-m diet adında bi şurup yazdı bu ishal yapacak dedi. Merak etmen bu dediklerimizi yaparsanız geçer dedi. Oplum ne zaman iyileşir ne zaman ağlamadan kaka yapr kafayı yicem düşünmekten. Öyle kolay kolay da geçen bişey değilmiş. Asla tuvalete oturmuyor hep ayakta tepinerek yapıyor, bazı günler tutuyor bırakmıyor. Şu an 37 aylık. Siz neler yaşıyorsunuz ?