onefinemom Aydakisiyahedicikk nooooooğğğ, yapmayın . Her doğum kontrol hapı her bünyeye iyi gelmeyebiliyor. Ki tonlarca yan etkisi olan ilaçlar sonuçta. Bence doktora görünmeyi bekleyin
aysebb Aydakisiyahedicikk Olabilir bende Zlynda kullanıyorum doktorum telefonla görüşürken tavsiye etmişti yani
Aydakisiyahedicikk caramellatte onefinemom hamdiye21 aysebb NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 123aa Yanıtlarınız için teşekkür ederim doğum doktorum özeldi mesajla cevap vermez diye düşünmüştüm ama sağolsun dönüş yaptı Adet olup olmadığımı sordu bende olduğumu ve emzirdiğimi söyledim adetliyken başlayabilirsin dedi :)
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aydakisiyahedicikk doktora vaktim yok diyorsunuz başlayın madem 🤷 hiç korunmamaktan iyidir
hamdiye21 Aydakisiyahedicikk hayır ben test yaptım gebelik yoktu doktorum basliyabilirsin dedi bebeğim 4 aylık daha hiç adet olmadım