Ecrinsuy o ölçümü yapanlar sanırım manyak 😂gayet normal görünüyor ölçüsü bnim kızımın da 39,5 muş o ayda baktım da şimdi .sizden ricam sağlık ocaklarına itibar etmeyin çogu genelde meslek lisesi mezunu hemşireler ,saçma sapan aile hekimleri çocugunuzu 1 yasına kadar hastanelerde uzman doktorlara izlemini yaptırın .boş beleş bilgi verip can sıkıyor sağlık ocakları genelde😊