Semraren Arkadaşlar merhaba oğlum 3 yasında. Sabah boğazım agrıyo dedi. Sonrası ateş başladı şu içtikçe de kusma oldu kakası katı ama bir defa yeşil yaptı Üşüttü diye düşünüyorum. Sizce neden böyle olmuş olabilir?
asellinaninannesiii Semraren salgın var diye biliyorum. Bugün hastanedeydik tün çocuklar bu tarz şikayetle oradaydı. Geçmiş olsun ❤️🫂
63_hulya_63 Semraren salgın var canm .ben atlattım oğlum oldu sonra eşim oldu.simdi de görümcem ve kızı yeğenler hepsi kusma ishal
asellinaninannesiii Semraren benim kızım 5 aylik ona bile geldi canım yeni attlattik halbuki evden pek çıkmıyorum hep evdeyiz diyebilirim
Semraren 63_hulya_63 ishal değil canım oğlum. Hatta kabız diyebilirim. Boğaz agrısı var mıydı sizde canım
63_hulya_63 Semraren bademcik şişmişti oğlumun 3 gün boyunca ateşi en düşük 38 sularındaydi ilk başta ishali yoktu götürdüm bademcik şişmiş dedi antibiyotik kullandık tam geçti dedim ishal kusma başladı
asellinaninannesiii Semraren tam bilgim yok. Saglik konusu bu asla yanlış yönlendirmek istemem ama hastane de annelerle sohbet ettiğimiz de belirtiler değişiyordu ve evet kabız olanda vardı. Yine bir doktora göturseniz hem içiniz rahat eder 🌸