busraterzi
Biz daha yapmadık kasımda ama konsepti belirleyip hepsini aldım son zamana bırakıp bir şey unutmamak adına oğlumda yaşadım çünkü büyük mü yapacaksınız bilmiyorum ama belki fikir olur diye atıyorum konsepti bu şekilde seçtik daha doğrusu abisi seçti 😊
Konseptin bu setin hepsini eddadijital sayfasından aldım

Maket pastayı instagramdan maketpastacikiz dan yaptıracağım oğluma da ordan yaptırmıştım

Burdan aşağısını komple temu uygulamasından aldım
Hediyelik olarak bal vereceğim bal kaşığı ile konsepte uygun olsun diye üstüne de teşekkürler sticker aldım kapaklarına yapıştıracağım birde arılı anahtarlık poşetlere patlamış mısır koyacağım kutuların içine de hediyelikleri koyup o şekilde dağıtacağım







Çocuklar içinde bu şekilde hediyelik aldım
İkramlık olarak poğaça, yaprak sarması, mercimek köftesi, arılı kurabiye, muffin yapacağım üstüne de sarı krem şantiyle şekil vereceğim, pasta olarakta oğlumda da dilimli pasta yaptırmıştım pastacıdan hem daha uyguna geldi hemde dilimleme derdim olmadı çok rahattı sarı renk bimden avşar soda alacağım o da konsepte uygun olsun diye 😊 Linç gelmeden hemen diyim 1 yaş benim için çok önemli ilk defa yaşı oluyor ondan sonra hep bir yaşı olacak o yüzden 1 yaşı böyle büyük kalabalık kutluyorum diğer yaşları kendi aramızda küçük yapıyorum geçen bir posta da böyle attım diye linç gelmişti 🤦🏻♀️