Ben kilo vermek için vacumagic makine gidiyorum ama kile sorsam veremedim çok öyle falan dedi bende 9 seansta 1 kilo anca verdim düzenli gidemedim çok beslenmeme dikkat etmeye çalıştım sonra ölçümde bana yok kan tahlili yapalım yok bişeyiniz olur falan diyo herkes diyo işe yaramıyo psikolojimi bozdu kötü hissediyorum kendimi hasta gibi