2erkekannesiyimm 2.gebeliğim ama unuttum ilk gebelikte neyi ne kadar aldığımı doğumum eylül başı yada ortasına geliyor 0-3 ay 3-6 ay baktığım zaman hemen hemen aynı kalıpları neyden kaç tane kaç aylık almam lazım kızlar?
anneyimannea 2erkekannesiyimm 03 az alın 4 5 takim yeter 3 6 biraz daha fazla alın onu biraz daha uzun giyiyorlar sonrasında duruma göre alırsınız zaten benim doğumda eylül sonu 4 5 tane 03 aldım birazda çevreden geldi gerisini 3/6 aldım 10 taneden fazla vardır tulumlarla birlikte
Linaamom 2erkekannesiyimm benim kızım için yenidoğan 5 takım 5 li set 1 takım da 12 li set almıştım yetiyordu zaten sürekli çamaşır yıkanıyordu ama erkekse falan çiş olayı oluyormuş galiba daha fazla alabilirsinz 5 li takım veya 2 li takım. Sonrasına duruma göre bakarsnz zaten yetip yetmemesine göre alırsınz
SevimliHayaletCasper 2erkekannesiyimm ikisinden de 3 er takım alın şimdilik. Yetmeyecek gibi olursa doğumdan sonra alırsınız
MinikPandam_ 2erkekannesiyimm bol bol zibin al ya da penye önlükler al. benim kızım çok kusardi sürekli üst degistirirdik kıyafet yetistiremezdim😃
2erkekannesiyimm SevimliHayaletCasper Linaamom anneyimannea Teşekkür ederim kızlar şöyle düşündüm listeme baktığım zaman 3 tane 5li hastane çıkışı 0-3 ay 2 tane 0-3 ay tulum Kalıpları hemen hemen aynı gibi geldi gözüme 3 tane 3-6 ay tulum Alt üst zıbın pijama şeklinde takım 5-6 tane 3-6 ay Zıbın kaç tane alayım bilemedim uzun kol mu kısa kol mu
Duyulurum 2erkekannesiyimm 0-3 en az beş tam takım olmalı. Ki yedi sekiz garanti olur. Çünkü ilk doğduklarında oldukça minik oluyorlar, hızlıca büyüseler de 3-6 ay giysiler büyük oluyor doğduklarında. En az bir buçuk iki ay 0-3 ve sonra 3-6 giydirdim ben.
2erkekannesiyimm gokceege 25 tane ağız mendili aldım yeter diye düşünüyorum😁 Zıbınları da mı 3-6 ay alayım acaba? Ya kafam karıştı dünden beri üstünden 2 sene geçti unutmuşum
anneyimannea 2erkekannesiyimm zibinlari kisa kol al havalar daha sıcak zibin bol olsun çünkü sürekli taşıyor filan
Linaamom 2erkekannesiyimm biraz uzun biraz kısa al canım yenidoğan olduğu için uzun da olsun 2-3 tane
Ayseee60 Benim kızım 23 aylık şubatta oglum doğdu kaske hiçbesey almasaymısım dıorum kardesininkileri giysin zaten hediye de gelir benimkiler öylece durulor