Ayseee60 23 aylığız çoğu kelimeyi söylüyor, derdini anlatıyor, baba diyor ama asla anne demiyordu. Sabahtan beri anni diye peşimde geziyor ben mutlu oldukça anniii diyor delircem çok güzel 🥰
Poly-ana Ayseee60 Benim oğlumda 7 aylıkken ilk anni’yi A101 kasasında söylemişti ben sevinçten çığlık atmıştım hahahha herkes bana bakıp gülmüştü sonra annemle konuştuk dedi ki gidip kamera görüntülerini rica et anı kalsın hahahhaha sonra komşuya girdim falan baktık demeye devam ediyor hemen videoya çektik açar açar izlerim hala şimdi 1.5 yaşında anne ver anne aççç diye bağırır oldu 😂😂
Ayseee60 Poly-ana evet oyle anni demeleri vardı ama ara ara seslenmezdi. Bugun baya baya anne diyor ayy çok güzel. Videoyu aldnız mı A 101den peki🥰
Poly-ana Ayseee60 Yok ya almadım ilk demesi orda kaldı ama yarım saat sonra ki demelerini aldık videoya tabi o zaman anni diyordu ama bana demiyordu sadece diyordu büyüdükçe onun ben olduğunu anladı 😂